olika roliga saker<3!!!!

Hej alla läsare
i dagens blogg tänker jag skriva om olika saker som vanligt


kolla in det här....snygga va?




här är 2 av mina kompisars bloggar:
leilas.blogg.se
loveestelle.blogg.se
chezperran.blogg.se

dom är gryma!
men mina andras kompisars bloggar skriver jag inte med för dom vill inte det


kolla in det här

titta bara på whitney vad har hon gjort med sig .....föresten hon är DÖD för att hon har druckit mycket.

nästa ämne är fotton på andra kändisar
 obs! inte alla



okej jag gillar igentligen inte justin bieber och miley cyrus men jag bara tog.


byt ämne

imorgon ska jag ha ett släckt kalas fett kul hoppas att jag får det jag önskade.AAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! KAN INTE VÄNTA.




byt ämne
min pappa är i tyskland.



byt ämne hahaha
10 saker vad jag INTE önskar mig


1.smycken
2.klocka
3.penna
4.miniräknare
5.sudd
6.böcker
7.kopiator
8.att bli osams med min bästis zamira
9.stol
10.nya karate kläder

OBS! den här listan ska vara rolig


förästen jag går på karate





Tack för att ni läste min blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0