tttttttttjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaa<3<3<3

Hej alla läsare<3!!!!
Idag på skolan kom ett band som ska vara med på melodifestivalen bandet heter young blood.
dom var ganska bra men det var skit många som licksom överdrev skit mycket.

Nu byter vi ämne


Snart fyller jag år!!!!!!!!
men det dåliga är att jag fyller år 18:de februari för att det är alltid folk som MÅSTE ha en fest just på den där heliga dagen plus att de vet att jag fyller år AAAAAAAAAAA!!!!!!.


dagens djur Fotton

Visst är de ssssssssssssssssååååååååå söta<3<3<3<3




dagens bakelser mmmmmmmmmmmm....





hjärnan kanske ser äcklig ut men donutsen är bäst<3<3<3!!!!



Tack för att ni läste min blogg!!!!<3<3<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

fint

2012-02-16 @ 17:49:51
Postat av: Anonym

fint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-02-16 @ 17:50:52
URL: http://leylas.blogg.se/
Postat av: Foki

Älskar din blogg jätte fin fortsätt så dära

2012-03-07 @ 17:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0