bloggaren kameror prat bilder prinsessa

hej idag ska jag skriva om olika saker!<3

gullig va?






jag är så trött på att jag moste vara avunsjuk på typ miljoner personer aaaaaaahhh det är så jobbigt
har ni alldrig tängt på det. Ni kanske tycker att jag överdriver men det gör jag inte.......ockej kanske lite.


jag har alltid önskat att jag blir lika stor bloggare som hon

Foki

jag är lite avunsjuk på henne hehe.......





här kommer några foton på olika bloggaren.

Foki                         Kisse                                Kenza


jag är inte avunsjuk på de men ändå.















Titta bara på viktorias barn hon heter Estelle silvia Ewa Mary
asså hennes för namn är Estelle.






DRÖM KAMERAN WOW!!!!

ockej jag har en digital kamera men jag vill ha en system kamera som min kompis jag vill inte ha den bara för att min kompis har den men jag vill värkligen ha en.

foton på kameror:



coola va?







tack för att ni läsde hej då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0